Obserwatorzy

niedziela, 17 maja 2015

Pierwsze koty za płoty!

Początki zawsze są trudne, więc proszę was o wyrozumiałość co do mnie, a także moich postów.
Blog ten będzie w przyszłości zapełniony mnóstwem zdjęć, rysunków, opisów - taki przynajmniej mam plan. Główną tematyką jest tu Monster High, także możecie się już spodziewać czego dokładniej dotyczyć będą wymienione w poprzednim zdaniu rzeczy. Jeśli chodzi o moją osobę, to na imię mam Natalia, jednak na blogu posługiwać będę się pseudonimem Catty. Nazwa jaką używać będę na bloggerze, od razu prowadzi do drugiego punktu - czyli do ulubionej postaci. Tak, jest to ta właśnie kotołaczka. Moim hobby to kolekcjonowanie lalek, obecnie posiadam ich 16. Już niedługo będziecie mogli je poznać. W tym poście wystąpi gość specjalny, czyli czarna upiorka w wyjątkowej sesji, robionej dosłownie przed chwilą. Wprawdzie pogoda niezbyt dopisuje, ale nie przeszkodziła w zrobieniu kilku zdjęć.









Mam nadzieję, że post i zdjęcia spodobały się. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Upiorne podziękowania za każdy pozostawiony komentarz!